![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhemTKGN33iAaKx2zPC1kg2ABgDfIBkvioXQUHZBHgikZbP6Sd6BKfVACxvzvOzdAyRREJ-wdw2KFdOK9Vn-QOI5AjSWZ5xIyZZ6AvkivO5gA3SRGl3j7lY6QPw98KgXOmxnQftfj_U76_V/s320/710591_1284961_5906_4435_09C234_04.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgiU5irsnCdtddK2ChDW_HMeYh7muUewwZ83ESzDJC9IEv3Paf_KE48CdYLOQn_KTJggKbqeELjddceuCcBXMuhfvgji7dh0pdAH4-zO1XScCpiw_pvMYgvSJFc-QUUBytOiyWqPp_spjKU/s320/710589_1284955_4256_2832_09C207_080.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEje77tt28EUTpMpsdxOxOe_-fDpw2IEBlRtHDGKaIxWfx8GcvUEwNcJncK0bBZaBElRILHmmZFdSSgzfS0mIp2ghiJ8aClKNat2q8IRpXTLjlkaVhiSpWtlwtiG7kwVB6iIBLGbloAzZmv6/s320/710583_1284935_7326_4255_09C233_03.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhzjW_mMe65olcT8kr08D8bzRJ31vMXU7ittfpU-UoNhgdT0WUFgeHnjuHAIosntbbO_hqpIlk4ONQsznzqIPodxFgTHukVRQOVKRLgEAoEnh7Rmh7jb4_jm7OybtwL1Zjwcr5D6yLgySjH/s320/710582_1284932_5906_3964_09C233_02.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgq4hn6oaTwMiGgvNDPObTyzeJ5MPSVl6qk1VJvC2NZ3HjlxGtpPU1D9e7-IFx3RoT0mnqghQrxWPzJQAazBeHsPzM2IqZmAta6Zyj1ZM57iYBHOU5Ppz1-LlL-MiSZPyEypSlKVDu3TLry/s320/710587_1284949_4256_2832_09C207_068.jpg)
Merecedes kjører en runde med fornyelse over hele paletten om dagen, også S-klassen. Jeg foretrekker AMG-modellene S 63 og S 65. To monstre. S 63 har V8 uten overladning på 525 HK, mens S 65 har en V12 biturbo som gir 612 HK. 0-100 km/t tar henholdsvis 4,6 og 4,4 sekunder. Den gode nyheten med årets modeller er at CO2-utslippet er redusert med opptil 3 prosent.... Den kanskje største tekniske nyheten er sidevindstabiltets-systemet. En finesse i bremsene kalt " Torque Vectoring Brake" er også med. Forøvrig får S 65 spesielle LED-lys i fronten.
No comments:
Post a Comment