![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgmGh9jcGIYxLcnQKMGA7D7fzSiF6T7HRkhLual40jsHkqe9eYN_WUIAd414j_9Uf0v9lUKSeJ5Nkp0NxC-0TwKs2t8hYKbbw4c-jErT3kdJWaP9OZN5xZ-Zw9JBZTnov2NJPTpOn-ga6G5/s320/5.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgcgnr99a6s-lGErO7uPa_1Ru5hyphenhyphenK5KJ4Ge98C4yjv3lQN3JhtNaSCWAqfvggPifXKzIPJOgJcMMUs3-iGigM7IT58CA9i2Vd0H4Cpg3NxIMJiXELEL_9cjcO1pY4BjdqYBAuGF1-XfnUzm/s320/4.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjyuHBKsd0zIJ7B779XtFOi6VjgCZcadZXIN-27Cp5CvWtCnTRhc74ySY7fSUtnd6MyNXQIAHkIG9UF1sm8D8Nv4DAT4sBP0OnWFkStM9iEDRVdQCdihUCJEXuJu5QY6gj9KAIsspzhyphenhyphenN1A/s320/3.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhVl_sNhjJ79yrvXZQ665AnLBtEhpsckWNdi70H_UgvVk1Q8VEB6HMp0zOhj4VJIoPIh4g2JcqsjazCdFlIMEC6BSaRIMtGQ-bBpZtQezr_Q21FGG0nbk0gFOSco8RxjGOaJD6UZTBPU2Db/s320/2.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjRHnRH8IqhR55zj_Lkpa5f6RsLE1OuqAlZreevwCKjYqX6mEmNqrxE2AAhsXivDW7oQnfI25fc-JLJ6kwRIHA1Q-_ZEzUu7ZP5QHunVX3h1KTgJHEZhOcfRe0ASqLxmp2nSpMtyyivgXwF/s320/1.jpg)
En bil man bare må like. Nye E63 AMG får nå 518 hester fra 6,2-literen. Mer interessant er girkassen. Nå sitter dobbelclutch-kassen fra SL63, Speedshift med syv trinn, godt på plass. Det vil gi en helt annen opplevelse enn forrige generasjon som hadde en normal automat med litt raskere girvekslinger. I forhold til M5 vant den aldri mitt hjerte. Nå kan det endre seg. 0-100 vil ta latterlige 4,4 sekunder, og ESPen kan skrus helt av etter sigende. Jeg tester det gjerne om BOS skaffer tilveie testeksemplar! (Obs: Store bilder:)
No comments:
Post a Comment